Alla inlägg under februari 2009

Av Ingela - 9 februari 2009 10:36

Hola!

Jag har ett examinationsarbete på g, men jag kan inte riktigt fokusera mig på det. Mina tankar glider in på andra saker.

Som t.ex nu. Nu är jag i skolan för att börja skriva mitt arbete, men tror ni jag har kommit igång. Sure bacon! Jag sitter här och fördriver tiden bl.a här på bloggen.


Jag har ingen tid eller lust ibland för att skriva här, men när jag väl sitter och skriver är det rätt roligt. Även om jag inte har det allra fullproppade schemat så har jag de flesta dagarna busy.

  • Skola
  • Jobb
  • Institutet
  • Kyrkan
  • Familjen
  • Hjälpa andra
  • Alla problem som man stöter på som man måste ta itu med


Såg något mer jag gör!?


Men jag är glad för att jag har en del att göra i alla fall. Hur kul skulle det vara att sitta hemma och dega? Jag blir lätt rastlös. Jag vill alltid att de ska hända något. Fast ibland vill jag baar ta det lugnt. 

  Det är så typiskt. När man har massor på gång så är man trött och vill bara slöa. Men när man för en gångs skull inte har något planerat så blir man rastlös och vill att det ska hända något. Man vill inte slappa. Hur stor är oddsen egentligen?


 Man får nog helt enkelt ta vara på den stunden som är här och nu!


Tjing Pling!

Ovido - Quiz & Flashcards