Alla inlägg den 3 december 2009

Av Ingela - 3 december 2009 14:05

Hoppsan! Jag visste inte att jag kunde få en sådan känsla.


Skratta inte, men jag var på Facebook och kikade runt lite, som är dagens ungdomars tidsfördriv nu för tiden.

Då jag läste en kommentar som en tjej hade skrivit till en väldigt trevlig ung man     och jag fick typ en chock . Det var väldigt oväntat för mig att läsa det, fast ändå inte. Det stack till i hjärtat och hela jag är helt blassé nu. Jag känner mig helt besegrad över något jag inte ens kämpat särskilt mycket över att "få". Vilken konstig känsla alltså. 


Du kanske kan gissa vad som sades i meddelandet, men jag tänker inte avslöja... Jag visste inte ens att jag på riktigt intresserad av honom förrän jag läste det secret medd. och blev helt avdomnad. Jag antar att det är kroppen som försöker säga nåt till mig, men vad? Jag vet inte vad jag ska ta mig till. För en gångs skull har jag problem...


Var meddelandet på skoj, seriöst, passionerat, vänskapligt? You never know!   

Någon som vill ge mig tips på vad ag kan och bör göra? Dock vet jag att ingen läser detta, och de få som faktiskt gör det kommer ändå inte kommentera, men jag lägger ut det som ett rop på hjälp ut i internets universum . 


Jag har suttit och skrivit i 10-15 min (ja, jag vet att jag inte är en snabbskrivare, fast jag vet inte heller hur jag ska formulera mig och det tar tid att tänka ut) och min förtvivlan har inte gått bort än. Jag känner mig helt tom.

Hur ska jag handla i denna situation?     

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards